اصفهان – شهرک علمی و تحقیقاتی – ساختمان فن آفرینی- واحد 107

09132654483 – sales@pelakvision.ir

نحوه کار پلاک خوان مجتمع مسکونی

پلاک ویژن

توانایی این سیستم در کارکرد هماهنگ با تعداد زیادی از انواع دوربین برای انجام پردازش تصویر می باشد (با توجه به طراحی و قدرت بخش نرم افزار)، لکن همواره بهبود کیفیت سیستم تصویربرداری (شامل انتخاب نوع دوربین و نورپردازی) توانسته تاثیر به سزایی در خروجی نهایی داشته باشد.

دوربین های در نظر گرفته شده تحت شبکه (IP) مگاپیکسل و یا آنالوگ Bullet IR ، و دارای کارکرد در شب و روز می باشد. ارتفاع این دوربین ها نیز بنا بر موقعیت هر درب، به کمک پایه پلا ک خوان تنظیم می گردد. با بهره گیری از این دوربین ها از لحظه ورود و خروج هر خودرو عکسی در سیستم ثبت می گردد که تا 2 سال قابل رجوع خواهد بود.

پلاک ویژن
پلاک ویژن

با توجه به شرایط محیطی و نوع دوربین انتخابی، در صورت نیاز به پروژکتور مادون قرمز یا مریی، پروژکتوری با مشخصات متناسب برای کارکرد در شرایط نوری مختلف در نظر گرفته می شود. برای اطمینان از عدم اختلال در سیستم در صورت قطع برق، پیشنهاد می گردد UPS و باتری پشتیبان نیز تامین گردد.

پلاک ویژن
شناسایی تردد در درب با پلاک خوانی:   

با ورود خودرو نرم افزار به قرائت پلاک می پردازد سپس نتایج پلاک خوانی و اطلاعات مربوطه به کاربر برای تایید نمایش داده می شود.

پلاک ویژن
احراز هویت و صدور مجوز و ثبت اطلاعات: 

سیستم با اتصال به سرور از طریق شبکه، اطلاعات مربوط به پلاک قرائت شده را دریافت و به کاربر نمایش می دهد. همزمان در صورت تایید صلاحیت گیت ورود برای خودرو به صورت اتوماتیک باز خواهد شد.

پلاک ویژن
گزارش گیری  :

تمامی اطلاعات مربوط به ترددها در سرور ذخیره می شوند و مدیر سیستم می تواند انواع گزارش مربوطه را از این اطلاعات استخراج نماید. امکان مشاهده تعداد ورود و خروج های یک پلاک مشخص ثبت شده در یک بازه زمانی و درب قابل تعریف و مشاهده لیست ترددهای مهمان و مجاز روزانه صورت گرفته از هر درب. در این بخش شما قادر خواهید بود کلیه پلاک های ثبت شده در بازه زمانی مشخصی را جستجو نمایید. با کلیک روی شماره پلاک در جدول سمت چپ ، تصویر کامل خودرو به هنگام عبور از گیت ، نمایش داده می شود.

پلاک ویژن

امکان تهیه گزارش کامل ترددهای وسایل نقلیه در قالب یک فایل PDF از تاریخ و زمان مشخص تا تاریخ و زمان مشخص جهت ارائه به مدیران سازمان به همراه یک تصویر از خودرو به صورت کامل.

پلاک ویژن
امتیاز دهید