اصفهان – شهرک علمی و تحقیقاتی – ساختمان فن آفرینی- واحد 107

09132654483 – sales@pelakvision.ir

مراحل کار پلاک خوان سازمانی

این سامانه بر اساس هسته پلاک خوان به گونه ای طراحی شده که امکان مدیریت عبور و مرور وسایل نقلیه در سازمان های بزرگ ایجاد شده و کنترل و نظارت بر ترددها به صورت متمرکز صورت پذیرد.
در واقع عملکرد این سامانه به منظور بهره گیری در بخش حراست و حفاظت سازمان های بزرگ و با قابلیت تعریف انواع مجوز تردد و نیز انواع گزارش های خروجی می باشد.
این سامانه در درب های مختلف سازمان نصب می شود و با بهره گیری از زیر ساخت شبکه امکان یکپارچه سازی و کنترل در کل سازمان را در اختیار مدیر مربوط قرار می دهد. همچنین با توجه به طراحی سیستم برای کارکرد در بستر شبکه امکان ترکیب ساختمان های مختلف سازمان در این یکپارچه سازی نیز میسر است. تمامی ترددها در این سامانه به سه دسته کلی تقسیم می گردد:       

الف : مجاز       ب : میهمان          ج:  بدون مجاز

تمامی مجوزها از قبیل مهمان و … توسط افراد داری صلاحیت و از طریق شبکه قابل صدور می باشند و طبق این مجوزها هنگام عبور اطلاعات مربوطه به کاربر نمایش داده می شود تا با تایید پلاک تردد صورت پذیرد. لازم به ذکر است که از قابلیت های این سامانه امکان کنترل گیت به صورت اتوماتیک می باشد.

پلاک ویژن

مراحل کار:

 تعریف پلاک های مجاز و مهمان:

با کلیک بر روی دکمه پرسنل در منوی پایین نرم افزار ، پنجره زیر نمایش داده خواهد شد. در این بخش می توانید شماره پلاک های مجاز جهت تردد در سازمان را در پایگاه داده ذخیره نمایید. برای این کار ابتدا به منوی تعیین مجوز ورود رفته و مجوزهای مورد نظر را وارد کنید.توسط مدیر سیستم پلاک های مجاز به همراه سایر اطلاعات برای هر خودرو تعریف می گردد و تمامی درب ها از این اطلاعات برای صدور مجوز استفاده خواهند کرد. به این ترتیب مجوزهای مورد نظر شما در منوی ”اضافه کردن پرسنل جدید“ لیست خواهد شد. با وارد کردن اطلاعات پرسنل و شماره پلاک خودرو می توانید اطلاعات مذکور را در پایگاه داده ذخیره نمایید.

پلاک ویژن

در بخش ویرایش پرسنل ، اطلاعات تمامی پرسنل سازمان که در پایگاه داده ثبت شده است نمایش داده می شود . در این بخش شما می توانید اطلاعات را تصحیح و برای ذخیره شدن اطلاعات جدید در پایگاه داده گزینه ” اعمال تغییرات در لیست نهایی ” را انتخاب نمایید.

پلاک ویژن
شناسایی تردد در درب با پلاک خوانی:         

با ورود خودرو نرم افزار به قرائت پلاک می پردازد سپس نتایج پلاک خوانی و اطلاعات مربوطه به کاربر برای تایید نمایش داده می شود.

احراز هویت و صدور مجوز و ثبت اطلاعات: 

سیستم با اتصال به سرور از طریق شبکه، اطلاعات مربوط به پلاک قرائت شده را دریافت و به کاربر نمایش می دهد. همزمان در صورت تایید صلاحیت گیت ورود برای خودرو به صورت اتوماتیک باز خواهد شد.

پلاک ویژن
گزارش گیری :

تمامی اطلاعات مربوط به ترددها در سرور ذخیره می شوند و مدیر سیستم می تواند انواع گزارش مربوطه را از این اطلاعات استخراج نماید. امکان مشاهده تعداد ورود و خروج های یک پلاک مشخص ثبت شده در یک بازه زمانی و درب قابل تعریف و مشاهده لیست ترددهای مهمان و مجاز روزانه صورت گرفته از هر درب. در این بخش شما قادر خواهید بود کلیه پلاک های ثبت شده در بازه زمانی مشخصی را جستجو نمایید. با کلیک روی شماره پلاک در جدول سمت چپ ، تصویر کامل خودرو به هنگام عبور از گیت ، نمایش داده می شود.

پلاک ویژن

امکان تهیه گزارش کامل ترددهای وسایل نقلیه در قالب یک فایل PDF از تاریخ و زمان مشخص تا تاریخ و زمان مشخص جهت ارائه به مدیران سازمان به همراه یک تصویر از خودرو به صورت کامل.

پلاک ویژن

 

امتیاز دهید