اصفهان – شهرک علمی و تحقیقاتی – ساختمان فن آفرینی- واحد 107

09132654483 – sales@pelakvision.ir

دانلود نرم افزار پلاک خوان رایگان

بهترین نرم افزار پلاک خوان

 

نرم افزار پلاک خوان سازمانی

نرم افزار پلاک خوان سازمانی

نرم افزار پلاک خوان سازمانی با بیش از 10 سال تجربه کار در سازمانهای مختلف کشور

نرم افزار پلاک خوان با بیش از 10 سال تجربه کار در سازمانهای مختلف کشور. پکیج نرم افزاری پلاک ویژن جهت ارائه به مشتریان و همکاران در زمینه فروش و …

پکیج نرم افزاری پلاک ویژن جهت ارائه به مشتریان و همکاران در زمینه فروش و توزیع انواع دوربین های مدار بسته و سیستم های نظارت تصویری به صورت OEM قابل ارائه می باشد. این پکیج نرم افزاری دقیقا مشابه نرم افزار ارائه شده در محصولات پلاک ویژن پارکینگی ، مسکونی و سازمانی می باشد و دارای نسخه های مختلفی می باشد.

پکیج نرم افزاری پلاک ویژن جهت ارائه به مشتریان و همکاران در زمینه فروش و توزیع انواع دوربین های مدار بسته و سیستم های نظارت تصویری به صورت OEM قابل ارائه می باشد. این پکیج نرم افزاری دقیقا مشابه نرم افزار ارائه شده در محصولات پلاک ویژن پارکینگی ، مسکونی و سازمانی می باشد و دارای نسخه های مختلفی می باشد.

الف- نسخه یک کاناله     ب- نسخه دو کاناله   ج- نسخه چهار کاناله

این نرم افزار دارای تکنولوژی PLUG & PLAY بوده و پس از وارد کردن IP دوربین تحت شبکه مورد نظر و یا IP دستگاه DVR متصل به دوربین های آنالوگ به سادگی شروع به پلاک خوانی می نماید.

دانلود کنید ، استفاده کنید و در صورتیکه راضی بودید خرید کنید.

دانلود نرم افزار پلاک خوان رایگان از لینک های زیر:

لینک دانلود نرم افزار پلاک ویژن نسخه رایگان دانلود با لینک مستقیم
لینک دانلود نرم افزار پلاک ویژن نسخه آزمایشی دانلود با لینک مستقیم

توضیحات بسته نرم افزار پلاک ویژن

نرم افزار پلاک ویژن به صورت PORTABLE می باشد بدین معنی که فقط کافی است فایل اجرایی در فولدر موجود را بر روی دسکتاپ یا هر مسیر دیگری کپی نمائید ( این نرم افزار نیاز به نصب ندارد ) و سپس با دابل کلیک بر روی آیکن نرم افزارآن را اجرا نمائید در صورتیکه از DVR های شرکت HIKVISION استفاده می نمائید می بایست نرم افزار PELAKVISION-HIK را بر روی دیسکتاپ کپی و استفاده نمائید و در صورتیکه از DVR های شرکت MAXRON یا برندهای مشابه استفاده می نمائید که کارخانه اصلی انها DAHUA می باشد کافی است نرم افزار PELAKVISION-DAH را بر روی دسکتاپ کپی و استفاده نمائید.

گام اول : اجرای نرم افزار

ابتدا نرم افزار را اجرا کرده و با نام کاربری admin و رمز ورود admin وارد شوید. جهت تغییر رمز ورود می توانید در منوی کاربران این کار را به راحتی انجام دهید.

پلاک خوان سازمانی

پلاک خوان سازمانی

گام دوم: اتصال به DVR یا دوربین های تحت شبکه و تنظیم IP

محیط نرم افزار بعد از باز شدن به شکل زیر خواهد بود. روی منوی بالا سمت چپ کلیک کرده و گزینه Login to dvr/camera را انتخاب کنید مشابه تصویر زیر:

گام سوم: تنظیمات IP دوربین و یا دستگاه DVR

با ظاهر شدن پنجره مربوطه ، اطلاعات مربوط به DVR را وارد کرده و کانالی که دوربین به آن متصل است را انتخاب نمایید. IP پیش فرض دستگاه DVR ، 192.168.1.3 می باشد ، در صورتیکه از دوربین های تحت شبکه استفاده می نمائید می بایست IP های دوربین های تحت شبکه را در بخش دوربین وارد نمائید. می توانید کانال چهار DVR را برای لاین یک ( ورودی) و کانال دو DVR را برای لاین دو ( خروجی) مطابق شکل روبرو انتخاب نمائید.

نکته : در صورتیکه با نصب سیستم های نظارت تصویری آشنا باشید این تنظیمات کاملا مشابه با تنظیمات در سیستم های نظارت تصویری می باشد.

اتصال به دوربین پلاک خوان

اتصال به دوربین پلاک خوان

گام چهارم: مشاهده تصاویر دوربین ها و شروع پلاک خوانی

در صورت انجام گام دوم به درستی نرم افزار به صورت اتوماتیک تصاویر دوربین ها را به صورت زنده نشان می دهد و به شروع بخ پلاک خوانی می کند. در صورتیکه در گام دوم مشکل داشتید حتما به این نکته توجه نمائید که رنج IP دستگاه DVR و یا دوربین های تحت شبکه با رنج IP کامپیوتر یا MiniPC مورد نظر تطابق داشته باشد . به عنوان مثال اکر IP دستگاه DVR برابر با 192.168.1.3 می باشد می بایست IP کامپیوتری که نرم افزار PELAKVISION بر روی آن نصب است برابر با 192.168.1.110 یا مشابه آن باشد.

 نکته : به صورت پیش فرض IP دستگاه DVR شرکت HIKVISION برابر با 192.168.1.3 و به صورت پیش فرض IP دستگاه DVR شرکت DAHUA یا MAXRON برابر با 192.168.1.4 می باشد.

محیط نرم-افزار هنگام پلاک خوانی

محیط نرم-افزار هنگام پلاک خوانی

گام پنجم : تعریف پلاک های مجاز و مهمان

با کلیک بر روی دکمه پرسنل در منوی پایین برنامه پلاک خوان ، پنجره زیر نمایش داده خواهد شد. در این بخش می توانید شماره پلاک های مجاز جهت تردد در سازمان را در پایگاه داده ذخیره نمایید. برای این کار ابتدا به منوی تعیین مجوز ورود رفته و مجوزهای مورد نظر را وارد کنید.توسط مدیر سیستم پلاک های مجاز به همراه سایر اطلاعات برای هر خودرو تعریف می گردد و تمامی درب ها از این اطلاعات برای صدور مجوز استفاده خواهند کرد. به این ترتیب مجوزهای مورد نظر شما در منوی ”اضافه کردن پرسنل جدید“ لیست خواهد شد. با وارد کردن اطلاعات پرسنل و شماره پلاک خودرو می توانید اطلاعات مذکور را در پایگاه داده ذخیره نمایید.

هشدار لیست سیاه پلاک خوان

هشدار لیست سیاه پلاک خوان

 در بخش ویرایش پرسنل ، اطلاعات تمامی پرسنل سازمان که در پایگاه داده ثبت شده است نمایش داده می شود . در این بخش شما می توانید اطلاعات را تصحیح و برای ذخیره شدن اطلاعات جدید در پایگاه داده گزینه ” اعمال تغییرات در لیست نهایی ” را انتخاب نمایید.

اعمال تغییرات در لیست نهایی

اعمال تغییرات در لیست نهایی

گام ششم:  گزارش گیری

 تمامی اطلاعات مربوط به ترددها در سرور ذخیره می شوند و مدیر سیستم می تواند انواع گزارش مربوطه را از این اطلاعات استخراج نماید. امکان مشاهده تعداد ورود و خروج های یک پلاک مشخص ثبت شده در یک بازه زمانی و درب قابل تعریف و مشاهده لیست ترددهای مهمان و مجاز روزانه صورت گرفته از هر درب. در این بخش شما قادر خواهید بود کلیه پلاک های ثبت شده در بازه زمانی مشخصی را جستجو نمایید. با کلیک روی شماره پلاک در جدول سمت چپ ، تصویر کامل خودرو به هنگام عبور از گیت ، نمایش داده می شود. 

گزارش گیری

گزارش گیری

گزارش کامل در قالب یک فایل PDF

امکان تهیه گزارش کامل ترددهای وسایل نقلیه در قالب یک فایل PDF از تاریخ وزمان مشخص تا تاریخ و زمان مشخص جهت ارائه به مدیران سازمان به همراه یک تصویر از خودرو به صورت کامل.

کاربرد های نرم افزار پلاک خوان

از موارد بکارگیری نرم افزار پلاک خوان اندروید می توان به تمام مکان هایی که بدون دسته بندی افراد صرفا به ثبت پلاک می پردازند اشاره کرد. به عنوان مثال شهرک های خاص و سایر سازمان های پر تردد و یا به منظور ترکیب با سایر سامانه ها می توان از آن بهره برد که از جمله پروژه هایی که بدین گونه استفاده شده است می توان به سیستم توزین و سیستم معاینه فنی اشاره نمود که از خروجی این سیستم در نرم افزارهای دیگر استفاده شده است.

پکیج نرم افزاری پلاک خوان هوشمند پلاک ویژن جهت ارائه به مشتریان و همکاران در زمینه فروش و توزیع انواع دوربین های مدار بسته و سیستم های نظارت تصویری به صورت OEM قابل ارائه می باشد. این پکیج نرم افزاری دقیقا مشابه نرم افزار ارائه شده در محصولات پلاک ویژن پارکینگی ، مسکونی و سازمانی می باشد و دارای نسخه های مختلفی می باشد.

پلاک خوان

پلاک خوان

این نرم افزار دارای تکنولوژی PLUG & PLAY بوده و پس از وارد کردن IP دوربین تحت شبکه مورد نظر و یا IP دستگاه DVR متصل به دوربین های آنالوگ به سادگی شروع به پلاک خوانی می نماید. پکیج نرم افزاری پلاک ویژن  با استفاده از هوش مصنوعی پلاک خوان جهت ارائه به مشتریان و همکاران در زمینه فروش و توزیع انواع دوربین های مدار بسته و سیستم های نظارت تصویری به صورت OEM قابل ارائه می باشد.

این پکیج نرم افزاری دقیقا مشابه نرم افزار ارائه شده در محصولات پلاک ویژن پارکینگی ، مسکونی و سازمانی می باشد و دارای نسخه های مختلفی می باشد. این نرم افزار دارای تکنولوژی PLUG & PLAY بوده و پس از وارد کردن IP دوربین تحت شبکه مورد نظر و یا IP دستگاه DVR متصل به دوربین های آنالوگ به سادگی شروع به پلاک خوانی می نماید.

جهت اطلاع از قیمت نرم افزار پلاک خوان تماس بگیرید.

5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاه شما

7 دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به نرم افزار پلاک خوان می باشد.