اصفهان – شهرک علمی و تحقیقاتی – ساختمان فن آفرینی- واحد 107

09132654483 – sales@pelakvision.ir

دانلود پلاک خوان سازمانی

پلاک ویژن

امکان ثبت و مدیریت تردد خودروها و گزارش گیری حرفه ای در نسخه های سروری و standalone

لینک دانلود نرم افزارهای پلاک خوان

پلاک ویژن

محصولات نرم افزاری پلاک ویژن به گونه ای طراحی شده است که مشتری ابتدا نرم افزار را دانلود نموده و پس از نصب میتواند امکانات مختلف نرم افزار را تست نماید.

در نسخه دانلودی 10 پلاک اخیر در دیتابیس ذخیره میشود و هیچ محدودیتی در استفاده از بقیه امکانات نرم افزار مثل اتصال به دوربین و گزارش گیری و … وجود ندارد. پس از سفارش دانگل و اتصال آن به سیستم محصول به صورت همیشگی در خدمت شما خواهد بود.

هزینه پشتیبانی محصولات خریداری شده به صورت رایگان میباشد (پشتیبانی نرم افزار) از راه دور با نرم افزار anydesk انجام میشود.

پس از دانلود نرم افزار و نصب آن بر روی ویندوز 64 بیتی لازم است با وارد کردن کد کاربری و رمز ورود وارد نرم افزار شوید:

کد کاربری : superadmin

رمز ورود: admin

پیشنهاد میشود به کاربرانی که برای اولین بار از نرم افزار استفاده میکنند بخش راهنمای نرم افزار در منو پایین سمت چپ را کاملا مطالعه کنند.

انتخاب دوربین مناسب برای پلاک خوان

نکته اول: استفاده از دوربین های بولت با لنز مناسب:

توصیه میشود برای گرفتن نتیجه خوب از سیستم پلاک خوان از دوربین های تحت شبکه با رزولوشن 2 مگاپیکسل بولت با لنز وریفوکال 2.8میلیمتر به 12 میلیمتر استفاده نمائید. این مشخصات برای عرض معبر 4 متر و فاصله دوربین تا خط ایست فرضی 4 تا 5 متر مناسب میباشد.لازم بذکر است برخی از دوربین ها با لنز 3.6 با قطر m12 هستند که در صورتیکه ناچار به استفاده از همین دوربین موجود هستید توصیه میشود از طریق فروشگاههای اینترنتی که تو ایران این لنزها را بفروش میرسانند لنز 8 میلی متر تا 12 میلیمتر خریداری فرمائید در گوگل با سرچ “فروش لنز m12 “میتوانید این فروشگاهها را پیدا کنید.

نکته دوم: استفاده از دوربین های باکس تحت  شبکه:

در صورتیکه فاصله شما تا خط ایست فرضی بیش از 10 متر میباشد استفاده از دوربین های باکس با لنز وریفوکال به صورت CS مونت توصیه میشود چرا که با استفاده از این دوربین ها شما قادر خواهید بود کادر مربوط به ناحیه پلاک خوانی را کاملا ببندید.

نکته سوم: استفاده از سیستم نورپردازی مناسب در شب:

خب شاید بفرمائید که دوربینهای بولت که استفاده میکنیم خودشون پرژکتور مادون قرمز دارند پس لزومی به استفاده از پرژکتور نیست. اما در عمل ما دیده ایم که در شب محصوصا در پلاک خوانی از جلو اکثر دوربین ها قادر به دادن تصویر مناسب نیستند و راه حلی که بارها در پروژه هایمان تست کرده ایم استفاده از پرژکتورهای ال ای دی یا سی او بی با توان 85 وات میباشد که نور سفید را برای پوشش عرض معبر 4 متری به خوبی در ارتفاع 3 متری میدهند. در تنظیمات دوربین هم لازم است تغییری داده شود تا دوربین فقط در مد روز کار کند یعنی تشخیص روز و شب را در دوربین از حالت اتوماتیک به حالت فقط روز تغییر دهید. بدین ترتیب در شب هم تصویر رنگی خواهید داشت که البته مورد نظر دوستان حراست هم همین است که تصاویر خودروها را در شب هم به صورت رنگی داشته باشند.

نکته چهارم: انتخاب برند دوربین

دوربینهای هایک ویژن و داهوا جز برندهای مطرح ، پرکاربرد و در دسترس در ایران میباشند که البته کیفیت مناسبی هم نسبت به قیمت شان دارند.علاوه بر این طی سالها تجربه اکثر همکاران به حفظ کیفیت سی سی دی این دوربین ها صحه گذاری میکنند در صورتیکه دوربین های متفرقه پس از تقریبا 6 ماه کار در محیط بیرونی تحت تاثیر نور آفتاب و … افت کیفیت پیدا میکنند و نویز فیکس پترن زیادی هم خواهند داشت که باعث نارضایتی مشتری خواهد شد. لازم بذکر است تعداد زیادی برندهای OEM از برند داهوا در بازار ایران موجود هستند که آنها نیز کیفیت خوبی دارند مثل برند maxron .

نکته پنجم: نصب استوانه های پلاستیکی در مسیر ورود و خروج

برای محدود کردن مسیر ورود و خروج توصیه میشود در معابری که عرض ورودی خیلی وسیع میباشد و خودروها ممکن است با زوایای مختلف وارد و خارج شوند معبر را به وسیله استوانه های پلاستیکی محدود کنید این محدوده به طول 10 متر به همراه استفاده از گل میخ برای حفاظت بهتر از استوانه های پلاستیکی توصیه میشود.

پلاک ویژن

نکته ششم: استفاده از پایه فلزی برای دوربین

در صورتیکه دیوار یا پایه مناسبی برای نصب دوربین ندارید بهتر است مشابه تصویر زیر یک پایه قوطی 10 در 10 برای دوربین سفارش دهید که این پایه را در کنار استوانه های پلاستیکی محدود کننده مسیر به حاشیه 50 سانتی و گل میخ برای حفاظت از دوربین نصب نمائید.

پلاک ویژن

جمع بندی:

برخی از مشتریان ما با رعایت کردن اصول نصب دوربین پلاک خوان بیش از 8 سال است که دارند از این سیستم بدون کوچک ترین دغدغه ای استفاده میکنند و راضی هستند، رعایت کردن همین نکات ریز منجر به استفاده بهینه از این سیستم خواهد شد.

امتیاز دهید

دیدگاه شما

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به نرم افزار پلاک خوان می باشد.