اصفهان – شهرک علمی و تحقیقاتی – ساختمان فن آفرینی- واحد 107

09132654483 – sales@pelakvision.ir

مزایای دوربین پلاک خوان

دوربین های نظارت تصویری موجود در بازار ایران با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان، اکثرا اکونومی یا اقتصادی هستند و اینکه دوربین های نظارت تصویری بتوانند در سرقت ها یا اتفاق های ناخواسته در سازمان ها بتوانند پلاک را به وضوح ثبت کنند ، متاسفانه امکان ندارد و روزانه مشتریانی با ما تماس میگیرند و درخواست استخراج شماره پلاک خودرو در یک فیلم ضبط شده با کیفیت پایین را دارند تا شماره پلاک خودروی سارق یا مشکوک یا متخلف را به اداره آگاهی گزارش کنند که متاسفانه در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

لذا با بیان این مسئله به اهمیت دوربین های پلاک خوان در معابر شهری و دوربین های ساختمانهای مشرف به خیابان پی خواهید برد.

دوربین های پلاک خوان به کاربران آنها این امکان را میدهند که در صورت بروز یک حادثه تصویری را به دستگاه ضبط تصویر یا نرم افزار پلاک خوان ارائه کنند که به عنوان شاهد سرقت و پیگری سارق قابل استناد باشد.

مزایای دوربین پلاک خوان
مزایای دوربین پلاک خوان

ثبت پلاک خودروها در ورود و خروج سازمان ها چه مزیتی دارد؟

حراست و کنترل تردد خودروها در ورود و خروج سازمانها یا مجتمع های مسکونی ،اهمیت بسیار بالایی دارد. چرا که به راحتی توسط نرم افزار پلاک ویژن متصل به دوربین پلاک خوان میتوان، گزارشی از پلاک های خودروها در ساعات مختلف شبانه روز داشت یا یک پلاک خاص را جستجو نمود که این پلاک در چه ساعتی وارد یا خارج شده است.

با داشتن نرم افزار پلاک ویژن و اتصال یک دوربین پلاک خوان به آن قادر خواهید بود راهبند ورودی سازمان را فقط و فقط برای خودروهای با پلاک مجاز باز کنید و اتوماسیون کنترل تردد خودروهای سازمان را انجام داد.

در حال حاضر نرم افزار پلاک ویژن برج برای مدیریت خودروها در یک برج مسکونی با تعداد خودورهای بسیار زیاد با تعداد پارکینگ های متفاوت طراحی شده است که این نرم افزار با یک دوربین پلاک خوان قادر خواهد بود مجموعه از امکانات را در اختیار مشتری یا کاربر نهایی قرار دهد.

ثبت پلاک خودروها در ورود و خروج پارکینگ ها چه مزیتی دارد؟

وقتی یک خودرو وارد پارکینگ میشود یک کارت مایفر که شماره سریال آن در نرم افزار ثبت شده است به مالک خودرو داده میشود اما در هنگام خروج نمیتوان تشخیص داد که ایا مالک خودرو پراید وارد شده به همان خودروی پراید خارج شده است یا با کارت مالکیت خودروی پراید وارد شده است اما با خودروی شاسی بلند تویوتا به شماره پلاک دیگری خارج شده است؟

اگر نرم افزار پلاک ویژن پارکینگ را همراه با دو دوربین پلاک خوان و کارتخوان مایفر استفاده نمائید، قادر خواهید بود علاوه بر محاسبه هزینه پارکینگ شماره پلاک مالک خودرو را نیز در سیستم ثبت نماییم و در صورت مغایرت بین شماره سریال کارت ثبت شده و شماره پلاک خودرو در ورودی ، با شماره پلاک خودرو در خروجی هشداری را بر روی صفحه نمایش دهد و اپراتور میتواند از راننده متخلف درخواست مدارک احراز مالکیت خودرو نماید و تصاویر ورود را بررسی کند که چه شخصی پشت فرمان خودرو در زمان ورود بوده است و الان چه شخصی پشت فرمان خودرو در خروجی هست و بدین ترتیب از سرقت خودروهای پارک شده در پارکینگ ممانعت کند.

امتیاز دهید