اصفهان – شهرک علمی و تحقیقاتی – ساختمان فن آفرینی- واحد 107

09132654483 – sales@pelakvision.ir

نرم افزار پلاک خوان حرفه ای پلاک ویژن

مزایای نرم افزار پلاک خوان

نرم افزارها آمده اند تا امکاناتی را به کاربران آنها بدهند تا باعث راحتی کار شوند. نرم افزار پلاک خوان با نام تجاری پلاک ویژن با این رویکرد طراحی و توسعه پیدا کرده است.

در توسعه نرم افزار پلاک ویژن راحتی یا User’s Friendly بودن نرم افزار بسیار توجه شده است. ما بر این باوریم نرم افزاری که بجای سادگی، کاربر را دچار پیچیدگی های فنی و کاربری سخت نماید محکوم به مرگ است.

همانطوری از اسم هر نرم افزاری میتوان کارکرد اصلی آن را حدس زد، با شنیدن نام نرم افزار پلاک خوان انتظار داریم که نرم افزار با دقت و سرعت کافی بتواند پلاک خودروها را قرائت و ثبت نماید، اولین مزیت نرم افزار پلاک ویژن ثبت با دقت و سرعت بالا پلاک خودروها میباشد.

از دیگر مزایای نرم افزار پلاک خوان میتوان به کنترل راهبند بر اساس پلاک های مجاز اشاره کرد. از دیگر مزیت های نرم افزار پلاک خوان میتوان به انواع گزارش گیری های تعبیه شده در نرم افزار پلاک ویژن اشاره کرد، در این نرم افزار امکان جستجو بر اساس شماره پلاک خودرو وجود دارد، با دانستن شماره پلاک خودرو یا بخشی از کاراکترهای شماره پلاک خودرو میتوان آن را در پایگاه داده جستجو کرد و حتی پلاک های مشابه ثبت شده را یافت و ساعت ورود و خروج آنها را بررسی کرد.

از دیگر مزیت های نرم افزار پلاک خوان ثبت یک عکس شاهد از هر خودرو میباشد، با این کار میتوان بجای ریکورد فیلم کامل تردد های خودروها در طول یک سال که نیاز به حافظه ذخیره سازی بیش از ده ترابایت دارد با یک حافظه معمولی تصاویر خودروهای عبوری را در قالب عکس با فرمت jpg برای سالها بر روی حافظه ذخیره کرد و به عنوان مثال در کسری از ثانیه تصاویر خودروهای عبوری از 8 صبح تا 12 ظهر روز دوشنبه 21 مردادماه سال 1401 را به همراه شماره پلاک و تصاویر شاهد آن ها مشاهده کرد و لیست آنها را در قالب فایل PDF برای مدیران ارشد ارسال کرد.

امتیاز دهید