اصفهان – شهرک علمی و تحقیقاتی – ساختمان فن آفرینی- واحد 107

09132654483 – sales@pelakvision.ir

نرم افزار پلاک خوان و کنترل تردد

سیستم جامع و هوشمند کنترل تردد خودروها و پلاک خوان (پلاک ویژن) به منظور شناسایی و ثبت اتوماتیک تردد خودروها در درب های ورودی و خروجی سازمان ، پارکینگ یا مجتمع نصب می گردد و بر اساس انتظارات کارفرما و عملکرد، سیستم به 3 دسته تقسیم بندی می گردد: الف -پلاک ویژن پارکینگی   ب-پلاک ویژن سازمانی ج-پلاک ویژن مسکونی

پلاک ویژن

عرض پوشش دهنده این سیستم به ازای هر دوربین دو مگا پیکسل 3.5 تا 4 متر می باشد و برای انتخاب نوع دوربین آن باید ملاحظاتی از قبیل تعداد و سرعت تردد و همچنین شرایط محیطی را در نظر گرفت. به عنوان مثال در صورتی که خودروهای عبوری با سرعت بالا و بدون توقف از جلوی این دوربین عبور می کنند بهره گیری از دوربین های با کیفیت و برند پیشنهاد می گردد.

از موارد بکارگیری این سامانه می توان به تمام مکان هایی که بدون دسته بندی افراد صرفا به ثبت پلاک می پردازند اشاره کرد. به عنوان مثال شهرک های خاص و سایر سازمان های پر تردد و یا به منظور ترکیب با سایر سامانه ها می توان از آن بهره برد که از جمله پروژه هایی که بدین گونه استفاده شده است می توان به سیستم توزین و سیستم معاینه فنی اشاره نمود که از خروجی این سیستم در نرم افزارهای دیگر استفاده شده است.

امتیاز دهید

دیدگاه شما

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به نرم افزار پلاک خوان می باشد.