اصفهان – شهرک علمی و تحقیقاتی – ساختمان فن آفرینی- واحد 107

09132654483 – sales@pelakvision.ir

کاربرد نرم افزار پلاک خوان چیست؟

نرم افزار پلاک خوان می تواند در تمام سازمان ها و مجتمع هایی مورد استفاده قرار گیرد که خودرو در آنها تردد دارد و سازمان نیارمند کنترل عبور و مرور یا ثبت شماره پلاک خودروها میباشد.

در سازمان ها و مجتمع های مسکونی برای بررسی خودرو های ورودی و هم چنین صدور مجوز عبور به نرم افزار پلاک خوان نیاز است.

در بزرگراه ها و چهاراه های مهم , برای ثبت تخلف سرعت و یا ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز باید یک نرم افزار پلاک خوان با دقت بالا مورد استفاده قرار گیرد تا شماره پلاک را بهمراه تاریخ و ساعت و نوع تخلف , همراه با تصویر شاهد گزارش کند.

کاربرد نرم افزار پلاک خوان چیست؟
کاربرد نرم افزار پلاک خوان چیست؟

در پارکینگ های عمومی و خصوصی برای ثبت شماره پلاک خودرو ها و محاسبه هزینه پارکینگ به هنگام خروج و صدور فیش پارکینگ نیازمند یک نرم افزار پلاک خوان هستیم.

در گیت های عوارضی برای ثبت شماره پلاک عبوری و محاسبه هزینه آن بر اساس تعرفه مشخص ,  یک سیستم پلاک خوان نیاز است.

در ورودی انبار ها برای تردد انواع کامیون و وسایل نقلیه سنگین و بررسی ساعت ورود و خروج آنها , میتوان از یک سیستم پلاک خوان استفاده کرد. علی الخصوص اگر سیستم پلاک خوان بتواند از جهت های مختلف از خودرو و بار آن تصویر ذخیره کند میتواند گزارش های مفیدی به مدیران ارایه کند.

در برج ها و مجتمع های مسکونی بزرگ که مالکین میتوانند صاحب چندین خودرو و چندین پارکینگ باشند میتوان برای مدیریت تردد پارکینگ های مجتمع , از یک نرم افزار پلاک خوان استفاده نمود و کلیه مالکین و پلاک های مجاز آن ها را در نرم افزار تعریف کرد تا براساس آن عمل کند.

در برخی انبارها برای بارگیری وسایل نقلیه نیازمند نوبت دهی هستیم . حتی ممکن است محدودیتی هم قایل شویم که یک وسیله در مدت 24 ساعت نباید دوبار مجوز بارگیری بگیرد. برای چنین انبارگردانی نیازمند یک نرم افزار پلاک خوان با قابلیت نوبت دهی بارگیری هستیم.

امتیاز دهید